Manager Ambulant en Re-integratie

Wij zijn op zoek naar een gedreven en enthousiaste Manager Ambulant en Re-integratie! In deze rol ben je verantwoordelijk voor de aansturing en coaching van jouw teamleiders ambulant en re-integratie. Samen zorgen jullie ervoor dat de cliënten de best mogelijke begeleiding ontvangen en de medewerkers met plezier hun werk kunnen doen.


Onze toegankelijke en gespecialiseerde organisatie richt zich op de begeleiding van mensen met autisme, zowel ambulant als binnen verschillende wooninitiatieven. Ook bieden we dagbesteding, re-integratie en job coaching aan. Wij staan voor laagdrempeligheid, persoonlijke benadering en korte lijnen.

Wat ga je doen?

  • Als Manager Ambulant en Re-integratie maak je samen met de Manager Wonen, Contractmanager, HR Manager en Directeur deel uit van het Management Team.
  • Je geeft op een coachende manier leiding aan jouw teamleiders.
  • Je stuurt jouw teamleiders inhoudelijk en in hun persoonlijke ontwikkeling aan en geeft daarbij gevraagd en ongevraagd advies bij (complexe) casuïstiek.
  • Je vertaalt op een inspirerende wijze de inhoudelijke visie naar concrete uitvoering aan de hand van jaarplandoelen.
  • Je bewaakt de kwaliteit van zorg en werkt hierbij nauw samen met de Contractmanager.
  • Je levert een actieve bijdrage aan nieuwe projecten die zich voordoen.
  • Je onderhoudt het netwerk met relevante samenwerkingsrelaties en breidt dit daar waar mogelijk is uit.

Wat vragen we?

  • Je hebt een relevante opleiding gevolgd en beschikt over HBO(⁺) werk- en denkniveau.
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar.
  • Je hebt ervaring met het aansturen van teamleiders (bij voorkeur teamleiders van ambulante teams).
  • Je bent een stabiele persoonlijkheid die koers weet te houden.
  • Je hebt werkervaring en affiniteit met autisme en psychiatrische problematiek.
  • Je bent een proactief, integer en flexibel.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je bent positief – je denkt in mogelijkheden in plaats van beperkingen.

Wat bieden we jou?

  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen een groeiende organisatie waarin veel aandacht is voor het teamgevoel.
  • Een werkplek waar ruimte is voor coaching, scholing, intervisie en persoonlijke ontwikkeling.
  • Veel mogelijkheden voor eigen initiatieven en meedenken over ontwikkelingen.
  • Werken binnen een enthousiast, betrokken en deskundig team.
  • Een tijdelijk dienstverband van 1 jaar, met mogelijk uitzicht op verlenging.
  • Een laptop en telefoon om jouw werk zo goed als mogelijk te kunnen uitvoeren.
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Gehandicaptenzorg.
  • De functie zal worden ingeschaald in functieschaal 65 (CAO Gehandicaptenzorg), afhankelijk van jouw ervaring en kwaliteiten.

Meer informatie? 
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Cindy Rooijendijk  (Manager Ambulant en Re-integratie) op telefoonnummer 06-15226856 of met Karin van Loon (Directeur) op telefoonnummer 06-12758935.


Interesse?

Stuur jouw CV & motivatiebrief of video naar: solliciteren@leermakers.nl

Sluitingsdatum vacature: 4 juni 2025

De gesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 11 juni 2025 tussen 09.00 uur en 15.00 uur.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.