Manager Wonen
(32-36 uur)
Wij zijn op zoek naar een gedreven en enthousiaste Manager Wonen! In deze rol ben je verantwoordelijk voor de aansturing en coaching van jouw teamleiders op onze (WLZ) locaties in Beneden-Leeuwen, Rosmalen, Heeswijk-Dinther, Den Bosch, Vlijmen, Drunen en Tilburg.
Samen zorgen jullie ervoor dat de cliënten op onze woningen de best mogelijke begeleiding ontvangen. Naast het aansturen van de teamleiders ben je nauw betrokken bij nieuwe projecten.
Onze toegankelijke en gespecialiseerde organisatie richt zich op de begeleiding van mensen met autisme, zowel ambulant als binnen verschillende wooninitiatieven. Ook bieden we dagbesteding, re-integratie en job coaching aan. Wij staan voor laagdrempeligheid, persoonlijke benadering en korte lijnen.
Wat ga je doen?
- Als Manager Wonen maak je samen met de Manager Ambulant, Contract Manager, HR Manager en Directeur deel uit van het Management Team.
- Je geeft op een coachende manier leiding aan jouw teamleiders.
- Je stuurt jouw teamleiders inhoudelijk en in hun persoonlijke ontwikkeling aan en geeft daarbij gevraagd en ongevraagd advies bij (complexe) casuïstiek.
- Op een inspirerende wijze de inhoudelijke visie vertalen naar concrete uitvoering.
- Je levert een actieve bijdrage aan nieuwe projecten die zich voordoen.
- Netwerk met relevantie samenwerkingsrelaties onderhouden en uitbreiden.
Wat vragen we?
- Je hebt een relevante opleiding gevolgd en beschikt over HBO(⁺) werk- en denkniveau.
- Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar.
- Je hebt ervaring met wonen en het opzetten van nieuwe projecten.
- Je bent een stabiele persoonlijkheid die koers weet te houden.
- Je hebt werkervaring en affiniteit met autisme en psychiatrische problematiek.
- Je bent een proactief, integer en flexibel.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Je bent positief – je denkt in mogelijkheden in plaats van beperkingen.
Wat bieden we jou?
- Een afwisselende en uitdagende functie binnen een groeiende organisatie waarin veel aandacht is voor het teamgevoel.
- Een werkplek waar ruimte is voor coaching, scholing, intervisie en persoonlijke ontwikkeling.
- Veel mogelijkheden voor eigen initiatieven en meedenken over ontwikkelingen.
- Werken binnen een enthousiast, betrokken en deskundig team.
- Een tijdelijk dienstverband, met mogelijk uitzicht op verlenging.
- Een laptop en telefoon om jouw werk zo goed als mogelijk te kunnen uitvoeren.
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Gehandicaptenzorg.
- De functie zal worden ingeschaald in functieschaal 65 (CAO Gehandicaptenzorg), afhankelijk van jouw ervaring en kwaliteiten.
Meer informatie?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Cindy Rooijendijk (Manager Ambulant) op telefoonnummer 06-15226856 of met Karin van Loon (Directeur) op telefoonnummer 06-12758935.
Interesse?
Stuur jouw CV & Motivatiebrief of video naar: solliciteren@leermakers.nl
Sluitingsdatum vacature: 17 oktober 2024
De gesprekken zullen plaatsvinden op vrijdag 18 oktober tussen 09.00 uur en 16.00 uur.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.