Vacature

Kom jij ons team versterken als Ambulant Begeleider?

Wil jij graag aan de slag in de afwisselende functie van een Ambulant Begeleider (minimaal 28 uur, maximaal 36 uur)?

Onze toegankelijke en gespecialiseerde organisatie richt zich op begeleiding voor mensen met autisme, zowel ambulant als binnen verschillende wooninitiatieven. Ook bieden we dagbesteding en job coaching aan. Lijkt het je leuk om in deze rol aan de slag te gaan, waarin je actief cliënten thuis begeleidt, in leeftijd afwisselend tussen jeugdigen, jongvolwassenen en volwassen? Dan is dit dé baan voor jou!

Functieomschrijving

Je bent als begeleider werkzaam in een afwisselende functie waarin je zelfstandig werkt met een zeer diverse doelgroep van jong tot oud, met autisme. Je focust op individuele begeleiding en gezinsbegeleiding en bent hierbij zelf verantwoordelijk voor jouw eigen agendabeheer. Je biedt ondersteuning bij vragen op meerdere leefgebieden, onderhoudt contacten en werkt samen met gemeentes en andere samenwerkingspartners. Als basis van de begeleiding van jouw cliënten ligt een begeleidingsplan dat samen met de cliënt opgesteld en geëvalueerd wordt. Ook beheer je van de cliënten uit jouw caseload hun cliëntdossiers en houdt deze op orde.

Wat vragen we?

  • Opleiding op minimaal HBO niveau (relevante opleiding zoals Social Work/ MWD/Pedagogiek)
  • Minimaal 28 uur – maximaal 36 uur per week beschikbaar
  • Flexibel inzetbaar qua werktijden, je werktijden liggen altijd tussen 08:00 en 22:00
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met autisme
  • Kwaliteiten: proactief, weet van aanpakken, zelfstandig, no-nonsense, buiten kaders kunnen denken, besluitvaardig en stressbestendig.
  • Je bent in het bezit van een auto.

Wat bieden we jou?

  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen een groeiende organisatie waarin veel aandacht is voor het teamgevoel. 
  • Als nieuwe collega volg je bij indiensttreding onze interne autisme opleiding.
  • Een werkplek waar veel ruimte is voor coaching, scholing, intervisie en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een smartphone en laptop.
  • Veel ruimte voor eigen initiatieven en doorgroeimogelijkheden.
  • Werken binnen een enthousiast, betrokken en deskundig team.
  • Een jaarcontract bij aanvang, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Gehandicaptenzorg.
  • Een reiskostenvergoeding van €0,19 cent voor woon-werk verkeer, €0,29 cent voor al je overige ritten.
  • De functie zal worden ingeschaald in functieschaal 45 (CAO Gehandicaptenzorg), afhankelijk van jouw ervaring en kwaliteiten.

Procedure:

De kennismakingsgesprekken voor deze vacature vinden plaats op 9 maart tussen 13.00 en 17.00.

Interesse?

Stuur jouw CV en motivatie naar Laurie van Laerhoven:

l.vanlaerhoven@leermakers.nl 

Sluitdatum vacature: donderdag 4 maart 2021