Ambulant Begeleider (28 – 36 uur, regio Zaltbommel/Maasdriel)

Wil jij graag aan de slag als Ambulant Begeleider (minimaal 28 uur, maximaal 36 uur) in de regio Zaltbommel/Maasdriel?

Onze toegankelijke en gespecialiseerde organisatie richt zich op begeleiding van mensen met autisme, zowel ambulant als binnen verschillende wooninitiatieven. Ook bieden we dagbesteding en job coaching aan. Lijkt het je leuk om in deze functie aan de slag te gaan binnen een team met gedreven en enthousiaste collega’s? Dan is dit dé baan voor jou!

Functieomschrijving

Als Ambulant Begeleider ben je werkzaam in een afwisselende functie waarin je grotendeels zelfstandig werkt in de thuissituatie of leefwereld van de cliënt. Je werkt onder supervisie van je Teamleider en focust je op individuele hulpvragen van de cliënt en/ of systemische hulpvragen binnen het gezin. Je werkt nauw samen met gemeentes en andere samenwerkingspartners. De basis van de begeleiding van jouw cliënten is een begeleidingsplan dat je samen met de cliënt opstelt en evalueert. Je beheert de cliëntdossiers van de cliënten uit jouw caseload en houdt deze op orde. Ook zorg je samen met de indicatieverstrekker dat er altijd een geldige indicatie aanwezig is.

Wat vragen we?

- Relevante opleiding, minimaal MBO werk- en denkniveau (zoals Persoonlijk Begeleider/Social Work/MWD/Pedagogiek).
- Minimaal 28 uur per week beschikbaar.
- Flexibel inzetbaar qua werktijden, deze liggen altijd tussen 08:00 en 20:00.
- Je bent verantwoordelijk voor je eigen agendabeheer.
- Affiniteit met autisme.
- Jij: bent proactief, weet van aanpakken, bent zelfstandig, kunt buiten kaders denken en bent besluitvaardig en stressbestendig.
- Ook ben je woonachtig binnen bovengenoemde regio en in het bezit van een auto.

Wat bieden we jou?

  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen een groeiende organisatie waarin veel aandacht is voor het teamgevoel.
    · Een werkplek waar veel ruimte is voor coaching, scholing, intervisie en persoonlijke ontwikkeling.
    · Een smartphone en laptop.
    · Een jaarcontract bij aanvang, met uitzicht op een vast dienstverband.
    · Werken binnen een enthousiast, betrokken en deskundig team.
    · Veel ruimte voor eigen initiatieven en doorgroeimogelijkheden.
    · Meerdere teamuitjes en personeelsfeestjes per jaar!
    · Prima secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Gehandicaptenzorg.
    · Een reiskostenvergoeding van €0,19 cent voor woon-werk verkeer, €0,29 cent voor al je overige ritten.
    · De functie zal worden ingeschaald in functieschaal 45 (CAO Gehandicaptenzorg), afhankelijk van jouw ervaring en kwaliteiten.

Meer informatie?


Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Marit Kuppens (Teamleider), op telefoonnummer 06-1189571.
Neem ook gerust een kijkje op onze website om te zien wat we nog meer doen!

 

Interesse?

Stuur jouw CV en motivatie naar:
hr@leermakers.nl (ter attentie van: Laurie van Laerhoven)
Sluitingsdatum vacature: 1 december 2022